https://www.facebook.com/Seragun-Accessories-226626210705580







Bu Blogda Ara

15 Eylül 2012 Cumartesi

Büyük boncuklu basit kolye modeli ve anlatımlı yapılışı

 uzun zincirli yeşil kolye,yaz takıları,kış takıları,günlük kolye

 iri boncuklu zincirli pembe kolye
Şu aralar çok moda olan bu kolye  üstü kaplanmış boncuklar,kalın tel parçası ve zincir,,isterseniz ipte kullanabilirsiniz..ben biraz kalınca tel kullandım..makatra teli değil,,evde bulunan tamir kutularından çıkan inşaar atrığı bir tele boncukları geçirdim..iki ucundan halka kıvırdım ve zinciri  ister halkayı kıvırırken ister sonradan ekleyebilirsiniz..eli pense tutan herkes yapabilir çok kolay el yapımı takı yapımı modeli

yok yapamıyorum diyen benden satın alabilir..mail adresim llarataki@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder